Saturday, May 7, 2011

Portal 2 review from the master himself

Enjoy!

4 comments:

  1. // Ja, lost er nesten blitt som en religion for meg. haha.

    Mhm. elsker at det er samme universet!

    Jeg er nok ikke såååå sterk når det kommer til skumle ting. Men jeg har en spillentusiastisk kjæreste som jeg er så heldig å kunne se spille, så jeg ikke alltid trenger å pine meg igjennom det som likevel er kjempeinteressant å få med seg. Jeg vrenger meg og lager grimaser, og da får jeg ikke med meg stort fornuftig likevel x)

    ReplyDelete
  2. // utfordring?! :D

    Jeg har spilt lost spillet :3 skaffa meg det da det kom. Du får jo ikke spille ut til det ender, du spiller bare fra sesong 1-3. Dessuten er det en helt annen vri på spillet enn på serien. Du får se det som skjer på øya fra en ny vinkel.

    Men ja! haha, før hadde jeg en dårlig vane med å save like før en krise, men jeg sava alltid så nær katastrofen at jeg aaaldri klarte å gjennomføre det uten å starte på nytt.

    ReplyDelete
  3. ihi. jeg så videoen først nå. meheh

    ReplyDelete
  4. I love this guy.

    ReplyDelete

I prefere comments to be in english, but all comments are of course welcome :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...